Contact

Ben je eigenaar of beheerder van beschermd onroerend erfgoed en heb je een vraag over je dossier?

Onze erfgoedconsulenten uit de regionale diensten kan je bereiken via

 

Wil je stukken uit een beschermingsdossier consulteren via openbaarheid van bestuur?

Je kan daarvoor een afspraak maken bij onze regionale diensten via

 

Heb je een vraag over een onroerend goed dat opgenomen is op de inventariswebsite?

We helpen je graag verder via inventaris@onroerenderfgoed.be 

 

Werk je voor een lokaal bestuur en heb je een vraag over inventariseren en vaststellen van onroerend erfgoed?

We helpen je verder via inventaris@onroerenderfgoed.be 

 

Heb je een vraag over de erkenning en subsidie van IOED's, OEG's en depots?

Stuur je vraag via e-mail aan erkennen-subsidieren.oe@vlaanderen.be

 

Heb je een vraag over de erkenning van archeologen en metaaldetectoristen?

Bezorg ons je vraag via e-mail aan erkennen-subsidieren.oe@vlaanderen.be

 

Heb je een klacht over het agentschap? Dan kan je terecht bij het klachtenmeldpunt

 

Bij technische problemen met onze websites, loketten of applicaties, contacteer ict@onroerenderfgoed.be

 

Heb je een algemene vraag voor ons?

Contacteer dan ons Infopunt: mail naar info@onroerenderfgoed.be of bel naar 02 553 16 50. We helpen je graag verder.

 

Naast het hoofdkantoor in Brussel hebben we 5 regionale diensten in de Vlaamse administratieve centra (VAC) en een archeologisch depot. Onze kantoren zijn elke voormiddag telefonisch bereikbaar tussen 9 en 12 uur. Op dinsdag en donderdag zijn we ook bereikbaar tussen 13 en 16 uur. Je kan enkel na afspraak documenten raadplegen in onze gebouwen

Onze kantoren zijn gesloten op zaterdag en zondag, tussen Kerst en Nieuwjaar en op wettelijke feestdagen. Ze zijn ook gesloten op 11 juli, 2 november en 15 november.